loading...
وبلاگ تفریحی و سرگرمی میهن کمپ
Admin بازدید : 109 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

به رفیقم گفتم دیروز پریروزا یه ماشین پلیس داشت یه طرفه میرفت. گفت خیابونو؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داشت یه طرفه میرفت به قاضی داد زدم گفتم تو باید حرفای منم بشنوی!

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنيا اومده به دستيار ميگم چاقو رو بده

ميگه ميخواي بند نافو ببري؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ ميخوام رقص چاقو کنم

از مامان بچه شاباش بگيرم!!
بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اوردیم خون بده بریم

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام ...
میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟
پَ نه پَ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست !
برچسب ها په نه په ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هر روز با بهترین مطالب تفریحی و سرگرمی در خدمت بازدید کنندگان گرامی هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 402
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,266
  • بازدید ماه : 2,266
  • بازدید سال : 39,530
  • بازدید کلی : 149,256